5/19/2009

laf-u güzaf


yalnızlık kaç çeşittir?
tüm çeşitlerini bilirim:
seni eklesem bana
dolmaz ki yarım daima

unutulmuşlar çarşısı yok mu bu koca şehirde
bıraksam şu beni köhne bir köşede
meteliğe kurşun atarken dirseklerim paramparça şiirlerde
derinlikler bulanmasa sığlık geçitleriyle/
gemisini kurtaran kaptan olsam,ama kağıt bir yelkenlide
suya inince erimese,ağlamasam hani çocuk halimde!
ve kurşun kalemle çizsem dalgaları sonra
silinmese hep sevinsem daima,
o bana bakar gibi bakmasa
bu dinler gibi dinlemese
ama şu anlasa
gerisi laf-u güzaf olsa,

yalnızlığın çok çeşidi var
tekini ezbere bilirim.
konuşmadan kelimelerin
duyulmaz işte hiç sesin

şiir niyetine değil bu harf dizimi
orucu bozulmuş bir kere kelimelerin

5 Comentários:

ay kopuğu(köpüğü) dedi ki...

Hımm çok başarılı..oruçlarını hep boz bence:)

Siminya dedi ki...

cgdmt biricik can arkadaşım meydey meydey ordamısın nerdemisin :) öptüm güzel çiçeğim senden başka kimseyede yazmıyorum böyle ha valla :)

...ve], dedi ki...

teşekkür ederim aykopuğu,çok teşekkürler...

ve krakerkelebeği özel dost ne yazsanda kabulum ne yazmasanda...

E.Deran dedi ki...

''orucu bozulmuş bir kere kelimelerin'' bu cümleleri kurmak öyle kolay değil...Seviyoruz seni:))

...ve], dedi ki...

sağol kalemiti, varlığın için güzel dost teşekkürler...

Yorum Gönder

.] © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO