5/19/2009

laf-u güzaf


yalnızlık kaç çeşittir?
tüm çeşitlerini bilirim:
seni eklesem bana
dolmaz ki yarım daima

unutulmuşlar çarşısı yok mu bu koca şehirde
bıraksam şu beni köhne bir köşede
meteliğe kurşun atarken dirseklerim paramparça şiirlerde
derinlikler bulanmasa sığlık geçitleriyle/
gemisini kurtaran kaptan olsam,ama kağıt bir yelkenlide
suya inince erimese,ağlamasam hani çocuk halimde!
ve kurşun kalemle çizsem dalgaları sonra
silinmese hep sevinsem daima,
o bana bakar gibi bakmasa
bu dinler gibi dinlemese
ama şu anlasa
gerisi laf-u güzaf olsa,

yalnızlığın çok çeşidi var
tekini ezbere bilirim.
konuşmadan kelimelerin
duyulmaz işte hiç sesin

şiir niyetine değil bu harf dizimi
orucu bozulmuş bir kere kelimelerin

5 Comentários:

Adsız dedi ki...

Hımm çok başarılı..oruçlarını hep boz bence:)

siminya dedi ki...

cgdmt biricik can arkadaşım meydey meydey ordamısın nerdemisin :) öptüm güzel çiçeğim senden başka kimseyede yazmıyorum böyle ha valla :)

...ve], dedi ki...

teşekkür ederim aykopuğu,çok teşekkürler...

ve krakerkelebeği özel dost ne yazsanda kabulum ne yazmasanda...

Kalemiti (En hakikisinden ama...) dedi ki...

''orucu bozulmuş bir kere kelimelerin'' bu cümleleri kurmak öyle kolay değil...Seviyoruz seni:))

...ve], dedi ki...

sağol kalemiti, varlığın için güzel dost teşekkürler...

Yorum Gönder

.] © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO