12/05/2007

kırmızı şemsiye

kırmızı bir şemsiye aldım bugün kendime...sapı ahşap,büyük bir şemsiye...bugün şehre yağmur yağıyor,çok yağıyor ama,çok,sanırım sular içinde de çok yürüdüm öğlen üzeri, ayaklarıma sızdı bu çok sular...bir kadının sözünü düşünüyorum günlerdir...bir kadının bir çift cümlesi...bir konçerto yankılanıyor şu anda katta,bilmem bugüne klasik müzik ile başladım, devamında...
sonra ,
sonra hayatı düşünüyorum yine, günlük...beraberinde yaşamı...kelime olarak anlamı...bazen senide yok etmek istiyorum, yazı yazmamak istiyorum artık aslında günlük, alınma lütfen,ama sende şahit olma istiyorum benim şahitliklerime,acıdan ve bir türlü anlayamadıklarımdan başka bir şey yok çünkü,bu yani.

ve korkuyorum

böyle işte günlük, bugün bugün olarak böyle

Seja o primeiro a comentar

Yorum Gönder

.] © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO