8/12/2008

kaş o kadar çok özledim ki seni...az kaldı



sabahın bu saatinde tonlarca söyleyecek şey nasıl buluyor insan,
başkasına değil ama en direk kendime,yine...

geçtim her şeyi velhasılı şurayı görmemiş olsak hani bir nebze diyeceğim - yok yani bu güzide mekanın diğer mekanlardan en ufak farkı hatta fazlası bile olabilir!- hadi onuda boşverdim dünya küçük mü küçük,pek küçük hemde, kısacası claude challe iyi çalıyorsun herşeye rağmen şimdi...daha az sigara içmeye çalış ve sık sık gel olur mu...belli mi olur...

4 Comentários:

paradoks dedi ki...

en çok kendimize söylüyoruz, ne söylüyorsak.. her toprağın tomurcuğu, bir başka güzel açıyor.. gel beni kokla diye.. :)

Mixx dedi ki...

canım seni burda görmek çok güzel:)) herkes burda sanırım ben biraz geç kaldım ama:)) seni görmekte çok güzel..

...ve], dedi ki...

mixx-seni gördüğüme sevindim içindeki rüzgarın kızı:)

...ve], dedi ki...

kendime söyleyeceklerim sanırım hiç bitmeyecek

Yorum Gönder

.] © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO