8/02/2008

kaçıranlar ve de


kaçırmak zorunda kalanlar en direk ekran başına...marcus miller tower of power ile şu anda ntv de ,bu defa bu konser kaçmaz efenim.........dedikten sonra
..............
....................................................
asmalımescit ne diyim ki sana açılıyor önüme sanki ece ayhanın akdenizi,seriliyor dalgalar ,o uzun çarşı yürüyüşleri,buram buram akdenizin kucak dolusu kokusu.......
..............
.....


op/ya şimdi ne oldu ben anlamadım yada anladım yada kafam karıştı yada yoksa yoksa yoksa tanrım bizi zorla yeşilaycımı yapmaya çalışıyorlarkim, dont smoking in önde giden bayrakçısıykende üstelik:)kapı önüne koyup şimdi yeniden içerimi alınıyoruz olay nedir ne değildir:)şu durum bir aydınlansa hazırda aydınlanma çağındayken şu nadide yüzyılda....

................................
.......


şşşş çok konuştun sus ben

............
..............................

bu arada

http://cafefernando.com/turkce/?p=130
süper/ süper ötesi /bol iştah açıcı bir yer bir gözatın usulca........
..................................................
.............................



galatasarayı geçiyorsun ,sağa doğru yanaşıyorsun 2. değil 3. pasajın girişinde dur burada yolcu! içeri girip arkadaki kafa dinleme avlusunda oturup kafanı dinliyorsun,çay içiyorsun,uğultu dışarıdan akıyor mu akıyor sular seller gibi hemde

...............
..........................



büyük harfle yazmalı
SEVGİ ÖZDAMAR
ne harikulade ne şahane bir insan bir insan ve bir insan...büyük bir yürek usta bir sanatçı öncesi benim için...ECE AYHAN için yazdığı ''Kendi Kendinin Terzisi Bir Kambur'' adlı kitap nasıl derler insanın yüzüne kapıları çarpıyor mu çarpıyor...tekrar tekrar okumalı ,başucu kitabı olarak her daim başucunda tutmalı....



unutmadan

akdeniz demişken:



AKDENİZ PENCERELERİ

Açın pencereleri açın
akdeniz'de sabah oluyor
küçük harfli musa hep böyle gökyüzünde


Kıvanç duyuyorum bu akçalı güneşten
çürümüş bankalar borsalar
birazdan açılacak yeryüzüne
ayaklarımız altında kezlerce deniz çayımızı içerken


On beş kuruş uzattı seninki
on beş kuruş bir gazete
aydınlık yüzlü bir kadn bize sesleniyor
birdendire


Akdeniz akdeniz'de çay içerken yaratılıyor
şu bizim dev dudaklı
ve küçük harfli musa için
açın pencereleri açın.

Ece Ayhan


ece ayhan demişken eline ne geçtiyse bir dönem denize atmış ,budur dedim olay,dökmüş bir bir tüm saçmalıkları, keşke bende de aynı cesaret olsa,keşke...

rahat uyu olur mu yıldızlarında,
rahat uyu şiir adam.

4 Comentários:

paradoks dedi ki...

benim de kafam karıştı vallahi.. ne varız, ne yokuz.. acayip bi durum..:) akdeniz'de çay içme zamanı gelmiş.. geç kalmamalı.. :))

...ve], dedi ki...

en iyisi anlamamak ve en iyisi sorgulamamak sanırım,deli olmak en iyisi :) -'yafi' nin bir sözü var hatırladığım kadarıyla: sevdiğin yüzünden deli oldun dediler,yaşamın tadını yalnız deliler bilir dedim....-

siminya dedi ki...

selammmm :) boya işi bitti ama temizlik var senin tavsiyeni geç gördüm iki ayrı renk güzel olur haklısın, iç mimar gibi yazmıştın yoksa mesleğin öyle bişey mi ?Sana uğramadan iki cümle kurmadan kafam rahat etmiyor ne iş anlamadım, öpüyorum seni kocaman

...ve], dedi ki...

başındaki iç/i at ne gerek var öyle iç/li dış/lı olmaya şimdi :) geri kalan o şey işte:)pişmanmıyım, şu son bir kaç aydır feci derecede hemde krakercim:)bimukabele efendim...sevgiler :)

Yorum Gönder

.] © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO