8/08/2008

?nasıl


:: bir öğlen vakti ::: :
gazete okumayacağım dedim bugün,dayanamadım öğlen yine okudum ,tonlarca sinir olmuş durumdayım bir şeylere yine...ciddi anlamda algılama zorluğu çekiyorum,nasıl? ve türevleri sorusunu bir hayli aşalı....
öğlen biraz tehlikeli şeyler yedim şimdi midem ağrıyor ve kendini hatırlatıyor...
gotan project dinlemek istedim cd evdeymiş...
ama wax poetic ile idare etmece...
sözde değil özde güvenlik ,bir vurdumduymazlıktır gidiyor,metro görevlisi güvenlikçisi bey o noktada duruyorsan hani benden söylemesi babana bile güvenmeyeceksinde kime söylüyorum ki boş yani gelen geçiyor gelen geçiyor bravo...
buradaki parkta çok komik kediler var...
merak ediyorum 1 sene sonra okuma şansına ve bahtına erişirsem ne hissedeceğim bu satırlar hakkında ...
...hımmm geri sayım başladı pek bir heyecanlı...
flaş flaş flaş
az sonra

2 Comentários:

siminya dedi ki...

bende saymaya başlasam mı :)

...ve], dedi ki...

daha önce bir blog yoketmişliğim varda:) 1 senesi dolduktan sonra alivedelçi:))...şimdilik istikrarlıyım bakalım ,deviriyor gibiyiz yılları:)

Yorum Gönder

.] © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO