8/19/2008


ketıl/daki suyu elime dökme becerisi göstererek 2 parmağımı yaktım ,canım acıyor biri itfaiyeye haber versin acilinden please...poyrazda artık bir zahmet dursun bugün...küreselleşen dünyada zaten canım genel sıkkın mümkünse şu anda dünyada dursun, bir tur atayım durmuş halinde...dedikten sonra şu insanların pervasız çöp atıklarından büyük bir perva-böyle bir kelime var mı emin değilim- örneği göstererek atık toplayan şu çöp toplayıcı müstesna arkadaşlarım o kadar yüce bir iş yapıyorsunuz ki,o kadar yani tabi anlayana o/da ayrı...velhasılı demem o ki her sabahın köründe ısrarlı bir şekilde bir poğaçayı kesekağıdındayken birde poşete koymayın,koymayın nokta ben poşete koymayın please demekten bıkmadım bunca senede lakin ama,e! pes yani, sizin şu ısrarınızda takdir-e şayan sayın sayınlar...
eliniz poşetten bir zahmet korksun,
e!korksun artık yani...
bugün kü sosyal sorumluluk mesajımdan dolayı kendimi tebrik ediyorum,aferin ben iyi halt ettin.unutmadan pilleride çöpe atmayalım aman ha.

2 Comentários:

siminya dedi ki...

çok geçmiş olsun cgdmt, şimdi iyimi parmağın ? Çöp toplayıcıları bende severim bu kirli ama temiz işi yapmak her insanın harcı değil

...ve], dedi ki...

ufak bir kaç sızlamayla atlattık:)sakarlık nasıl derler serde var:)ve evet kesinlikle katılıyorum sana, her babayiğidin harcı değil ,kaldı ki cesaratimi takınırsam birgün birisiyle oturup konuşmak istiyorum yani,bir çok insanın aksine samimi ve kelime çöplüğünden uzak oldukları inancındayım,tuhaf bir saygı duyuyorum kısacası onlara...

Yorum Gönder

.] © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO