7/31/2008

op/ya...ne güzel komşumuzdun sen:(


suç ve ceza

bir zamanlar küçüktük
masum bir düş gezintisi gibi

önce, ellerimiz vardı eşik önü
sözlerimiz yoktu dirseklerimizden aşağı
kırmızı rugan pabuçların ürkekliğini
saklaya saklaya saklayamaz dı
iki oyunbaz hece

bir baktık büyümüşüz
ulu çınarlar
ulu çınarlar şavkı

sonra,ellerimiz koskoca kapı önü
sözlerimizde kilitli sessizlikler
buruşuk küfür siperlerinde
gölgelerimizi avlamışız
birer
ikişer

az önce üçlü asal sayılar
hantal taraçalardan süzüldü tüy misali
sallanıyor iki siyam gölgesi
harpuşta eteklerinde gözleri,
gecenin boynuna dolalı keskin kanatlar
uçuşuyorken lunaparkta
ihbar eden: kendine
pusu kurmuş :kendiyle
ah be ahmak!

kalem kırıldı poyraz savuruşunda
son temmuz akşamında
parçalandı hilal kristal geçmişin
taş sokaklı yüksek duvarlarında

duyanlar sesliyor/muş şimdi şiiri:
suç belli değil ama cezası müebbet gibi...

5 Comentários:

siminya dedi ki...

merak ettim seni, bu gece infaz gecesi :(

...ve], dedi ki...

ııı hala nefes alıyor, şimdilik ama...

paradoks dedi ki...

selaamm.. :) hala nefes alıyoruz..:')

paradoks dedi ki...

yine ben geldim.. okumaya devam.. :))

...ve], dedi ki...

hoşgeldin paradox :) burada gördüğüme çok sevindim seni:)))ama ben op olayını tam idrak edemedim hala!

Yorum Gönder

.] © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO