7/10/2008

romans















sabahın uzun ellerinde iç gıcırtıların sesi
vapurlar yelkenler arası
mağrur su dağları dizisi,
kendine akan nehrin damarları
açıyor zakkum misali şimdi ardışık
gün doğumlarının göz alan şavkına
ve
sevincin çocuk ağzına
,
ressam elinde
gülümsemeler ekiliyor hızlıca
yüzün topraklarına
takvimlerden ilkbahar nasılsa
,
süreksiz sürek takibindeyken kokun
adımların seher vakti manolya
sana benzer hallerin tarlalarında
buğdaylar başaklar
ve
aylardan eylül
yazın terk ettiği
sonbahar salkımları incisi
,
karanlıkları aydınlatan ikili asal sayılar
tekil kandillerin sıva çatlaklarında
ekspresyonist düşler
tebeşir beyazlığında
çizilmekte
isli mürekkep dumanına
,
galata köprüsü oltalarına
vuruyor denizkızının sözleri
yeni cami avlusu güvercinleri
saraylar dolusu girlandla
kanat açıyor beyazlığa
,
eski şehrin mukarnasları
soluksuz tırmanıyor kiremit çatıları

kapalıçarşı bakışları
kalemkarlar romansı



25.06.2008 23:46:19
-bende kötü bir şey demedim ama :)))şu anda sanırım bir gol daha atıldı bende dışarıdaki seslerden bunu anlıyorum;)o halde tez zamanda geleceğede uyak şiir yazıla:)...çok teşekkür ederim krakercim:)[cgdmt] tarafından eklendi.
25.06.2008 23:30:53
yok yav kötü bişey demedim :) ne bilim seni okurken burnuma mangalda kaynayan türk kahvesi kokusu geliyor sonracıma elinde üzüm salkımı olan harem kadınları,safranbolu evleri atlılar,süvariler, fatih sultan mehmet falan yani işte anla yav :)Kraker tarafından eklendi.
25.06.2008 23:18:00
-hımmm,şimdi sen bana sanki ağır abla mı yoksa antika mı demek istiyorsun krakercim bende bunu çözemedim :)dur bakalım...açıkçası seçim hakkım olsaydı sanırım bu yüzyıl yaşamak için tercihim olmazdı,yok tahmin ettiğin o yüzyılda değil şimdi :)kaldık mı gene ortada :)şiirlerde yaşıyoruz gibi,sanki işte, haddi aşmadan:)sevgiler[cgdmt] tarafından eklendi.
25.06.2008 16:36:24
alla alla... bişi var sende böyle saraylı sultan, haşmetbaam gibi bişi ama çözemiyorum :)Kraker tarafından eklendi
.




4 Comentários:

Elf dedi ki...

sen çok romantiksin kız :) yorumlarıda alırmış aman aman :)

...ve], dedi ki...

sorma önde gideni :) biraz arkada dursam ne olur sankiyse işte :(

Kalemiti (En hakikisinden ama...) dedi ki...

Bu şiirini Op'da okur okumaz hayran olmuştum.Ve kurucu editör olarak hemen yayınlamıştım.Çok harika bir şiir bu.

...ve], dedi ki...

arkamda bir takım gizli güçlerin olduğunu hissetmiştim hep :)sessiz ve samimi :)çok teşekkür ederim geç olsada,kalbinize sağlık...sevgilerimle....

Yorum Gönder

.] © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO