7/10/2008

mevsim haziran

kıyılara saklı rüzgarın neşesine kapılmış
akdeniz iklimi karşılaşmalarında
parlıyor güneş elleri haziranda
beklenmedik köpüklerin neşe dolu rıhtımları
tütüyor yaz döngüsü akşamında

ayaklarını sallıyor mendirekte zaman
masal kahramanlarının
bir varmış bir yokmuş/lu hikayeleri
yaramaz çocuk renginde,
kıyıya vuran rüzgargüllerinin
kanadının sol köşesinde
açılıyor taş sokakların rutubeti,
köhneliği az önce geçmiş evin cumbasından
adımların önünü örtüyor
kirece bulalı gölgeler
sulara karışan balıkçının ağları
şairin bahçesinde
bordalıyor düşlerini şiirlerle,
ayrık kafiye vezninde
orsasına seyir...

özlediğin toprakların dinmeyen yankısı
gün batımlarının sesli hecelerine saklı
uzakta göz kırpar ada sahillerine
tam yol rota,
kalbinin neyse ki miço köşesi hala...







*paradoks*a18.06.2008 23:58:06
ne güzelde bir şarkı var dimi ada sahillerinde diye başlayan:) ah ah, bir adalı olmayı ve hayatımı orada geçirmeyi çok isterdim...özel ve farklı yerler bence...neyse bu saatte bu kadar yeter:) çok teşekkürler kalbine sağlık paradox...
Songül-e18.06.2008 23:55:46
:)teşekür ederim songül,çok teşekkür ederim...kendinden bir şeyler bulmana yani 'hissetmene' ayrıca çok sevindim,evet bu karalamaları topluyorum :)bakalım zaman ne getirecek :)çok sağol...
*paradoks*18.06.2008 15:48:41
Ada Sahillerinde bekliyorum... düşlerimi şiirlerde bordalayarak.. harika.. "atın beni denizlere" diyesim geldi, bozkırın orta yerinde.. yüreğine sağlık..:))
Songül 18.06.2008 11:14:36
Yine döktürmüşün arkadaşım harikasın.O kadar duygulu yazıyorsunki begenerek bir şeyler kendimde bularak okuyorum.Topluyorsun demi şiirlerini yüreğine sağlık sevğiyle mutlu kal.
[cgdmt]18.06.2008 00:34:56
ben teşekkür ederim:)herşey gönlünüzce olsun...
hayattorlak17.06.2008 22:27:07
Nereden bulursun böyle derin izler taşıyan duygusal mısraları.Sıcak havada bile serinlettin.Teşekkürle
r

Seja o primeiro a comentar

Yorum Gönder

.] © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO