7/20/2008

şurdan burdan/ şur-a-dan e bur-a-dan dan dan

.................dün akşam bir arkadaşım ' en iyi kendi keyfimin kahyalığını yapıyorum ' dedi...sonra güldük ...sonra bunu yazmalıyım dedi...yazdı mı bilmiyorum ama ben onun yerine not aldım buraya :) ay sonu çıkacağı mecburi küçük yolculuğunda yolu açık olsun der tez zamanda kendini özletmeden fazlaca sağlıkla dönmesini dileriz dedikten sonra..............


..........miles davis doo-bop cd si aranıyor ki hala ne aranıyor,yok yok yok,olmaz olmaz olamaz ..............


....şu ceymis bond filmleride bir türlü kendini eskitemedi hala oynuyor hala kendini seyrettiriyor be mübarek,hım seyredelim bakalım.............


..........kadehi soğutmalarını rica ediyorsunuz sizi kırmıyorlar böylece serin bir kadeh kırmızı şarabı şu yaz günleri sıcağında keyifle iç iç içiyorsunuz...................


..........................şili şarapları ucuz ama iyi iyi,hiç endişe duymadan tadabilirsiniz niye ucuz ki bu diye şimdi vesveseye gerek yok öyle yapmışlar öyle göndermişler işte,ama ucuzluğundan şüphe eden giriş cümlemdeki arkadaşım güvensizliği nedeniyle keyfine kayif katacak bir unsuru gözardı etti mi etmedi mi...etti bence söyledim ama kar da etmedi dedikten sonra............


..........bir kaç gün kafa dinlemek.............sonraki bir kaç günde dinlediğim kafamı gürültüyle doldurmak gibi bir devinim içinde olacağım sanırım öyle görünüyor yada............


......................şimdi sen o ahşap kazığı o toprağa çakıyor musun çakmıyor musun kaldı ki kısmi bir hafriyat yapıyor musun yap mıyormusun,oradaki karıncayı böceği solucanı yerinden ediyor musun etmiyor musun,bitki örtüsünü sınırlandırıyor musun sınırlandır mıyor musun, e lütfetmişsinde beton kullanmadım diyorsun kullanmaman kabahat, allahtan kork be güzel kardeşim, nerede doğaya müdahele etmiyorum cümlesi arkasına sığının hemen moda deyim,ekolojik mimariymiş,tüylerim gayet ekolojik olanından diken


........hım süper kahraman ceymis bond bu bölümde istanbuldaymış,kaçmaz en direk seyr-i sefer efenim

4 Comentários:

siminya dedi ki...

ortaya karışık yapmışın bende seviyorum bu tarzı, bende böyle yazıcam özendim :)

atesinsesi dedi ki...

terazinin ağırlıkları nerede ki?

...ve], dedi ki...

krakere : ne demek :)kafa dağıtmak için ideal sonra geri dönüp okuduğunda da zamanda gülüyorsun bazı bazı...bende seviyorum minik notlar işte :)

...ve], dedi ki...

ateşinsesi : terazi,kefelerinin ağırlığa ihtiyacı yok kanımca...ki ağırlıklar değil mi ki dengesizliğinin müsebbibi...yorumunuz için teşekkürler...

Yorum Gönder

.] © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO