7/20/2008

çizgi molası




5 Comentários:

siminya dedi ki...

Istanbulu seven kadın :)

...ve], dedi ki...

bazende nefret eden ;) krakercim....

siminya dedi ki...

Uzun zamandır yoktun merak ettim iyimisin ? sana bişey diycem hani sen teknolojiyi fazla sevmiyorsunya bana izin ver bloğuna bir şablon yapayım birşeyler ekleyim seni çok seviyorum- ki bunda aşırı samimiyim- kolay kolay seni çok seviyorum diyemem, şablonun kötü değil senin zevkin sadelikten yana ama ben yine sade bir şablon yaparım sana olur mu ?

...ve], dedi ki...

olur:)...inanılmaz sevindim bu teklifine:) ama bir yerinde 'design by kraker' yada senin istediğin sana aitde bir simge olsun lütfen olur mu:)tasarımcıya müdahelemiz yok ne yapsa kabulumuz :)çok teşekkür ederim çooook sevindirdin...biraz işte şöyle böyleydim diyim sen anla;)neyseki dalgalandımda duruldum gibi:)sevgiler

siminya dedi ki...

tamam bloğun mailini ve şifreni yolla elimden geleni yapıcam sana :) iyi olmana sevindim fazla merakta bırakma bizi :)

Yorum Gönder

.] © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO