7/10/2008

şairler meclisi

ayartılmış ruhun sesiyle konuşuyor zaman:

yankılanıyor elleri paslı sarı
dökük kelimelerin ardı tufan
bir kadın toplamaya yelteniyor
savruluyor gün
savuruyor eteklerini__________
ağzı doğru konuşmuyor kelimelerin
gözleri aykırı hikayenin
satırlara yaklaşıp kendimden u z a k l a ş t ı ğ ı m her an
eksiliyor kendim benden
gri açıyor yıkık dorukta
gün sızıyor kitabın sayfalarına adı haykırış.
bırakıyor ellerim/ellerimi ardımda ]
ardımdan gecenin parmakları çağlıyor avuçlarıma...
porselen gıcırtıları asılı kapı kanatlarına
saklılığı var sessizliğin duyulan
gece bakışlı kor duruşun
gün yüzlü aldanışı bu, kanat renkli.
konuşuyor yabancı kelimeler mat resimlerde
yırtılıyor gece şimşeklerin sesinde
kapaklanıyor aşkın üstüne kaftan
kaftanın içindeki sinsi ruh gölgesinde,
dökülüyor şiirin dizleri suratından
almaşık duvarların ardı uçurum
gülhanenin sonu dipsiz bir havuz
yalnızlığa atılmış bozuk paralar gölgesi
iki parçalı kapağın yüzü yitik
bir martının son haykırışında
şiirler uçuyormuş külleri donuk

şairler meclisindeki kanat çarpıntılarında




hakan11.06.2008 13:32:19
'' ağzı doğru konuşmuyor kelimelerin '' çok begendim
[cgdmt]30.05.2008 12:44:43
utandım...haddim değil ama çok teşekkür ederim yinede paradox...kalbine sağlık
*paradoks*30.05.2008 11:42:20
Muhteşem bence.. şairsin sen.. :))
[cgdmt]30.05.2008 09:53:15
her şey insanda saklı...teşekkür ederim dileğin için songül...
songül29.05.2008 11:16:19
Hoş bir şiir.'Ayartılmış ruh'özellikle bu söz ilğinç geldi.ayartılmış ruh benim rehumda ayattıldımı acaba...mutlu kalın
.

Seja o primeiro a comentar

Yorum Gönder

.] © 2008. Template by Dicas Blogger.

TOPO